diumenge, 22 de gener del 2012

Treballadors sense ganes de treballar, i així anem... (1/6)




Fa dies que volia parlar d'aquest tema i ara que tinc temps i estic relaxat per inspirar-me,trobo que és el millor moment (encara que prefereixo altres
"millors moments" ;p )

Això ho van penjar els del sindicat de la meva empresa el divendres 13 (em fa més por el president espanyol i tot el PP que Freddy Krüger :S), però com va dir un company meu de Nokia ,que té a veure Rajoy amb això,i té tota la raó,també podrien posar a Mas que ens cau més a prop... o a ningú...) quan ens van comunicar els responsables que a part del torn (tipus metro que tenim a l'entrada de la feina),tindriem controlat 10 min. (qui es passi tindrà descompte horari a la nòmina) el temps per sortir del laboratori.

Nosaltres tenim 15 min per esmorzar/dinar,a part tenim aquests 10 min per fer qualsevol cosa (wc,fumar,cafe,trucada per telèfon),en principi amb els que m'hi duc millor i dinem junts és com un regal de temps (jo normalment vaig al wc abans d'entrar,a mig matí i quan escalfo dinar aprofito) això vol dir que només gasto 1:30 min màxim (i si un dia apreta gasto uns 5 - 7 min), això vol dir que si he gastat 8:30 min aquell dia no podré fer cafè,però habitualment em sobren més de 5 min que gastem a 30 min abans de plegar. O sigui hem sortit beneficiats dels 10 min.

Segons els del sindicat i la seva presidenta controlar temps wc és il.legal i han portat a judici a l'empresa. Aquest raonament em sembla bo ja que si hi ha tant de control és perquè hi ha gent que abusava (es tiraven més d'un quart d'hora cada dia al wc,sortien a fumar quan els hi rotava...) i per culpa d'aquests mal treballadors i que l'empresa no els ha expedientat,han tirat pel dret i tothom a pringar..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada