diumenge, 22 de gener del 2012

I després diuen dels funcionaris...(5/6)

Doncs la Nobel va i diu :ya era hora que alguien haga algo por nosotros,en todos estos años nadie se le había ocurrido (jo pensant,però de que vas? et queixes de tot quan tu ets la primera que no fas la feina bé..).

I per rematar sento el de la "sang orxata" que diu en veu baixa (típic tira la pedra amaga la mà): jooo yo lo quiero en finlandés.. Si era una broma la podia haver dit més alt,encara que jo no li trobo ni puta gràcia;al contrari,un cop més trobo una falta de respecte a una feina que s'ha currat moltíssim un responsable teu i enlloc d'estar agraït sembla que t'en fotis...

Ah! m'en oblidava era darrera hora i quedaven 5 min per les 15h (ens estaven acabant
d'explicar les novetats) i el tio va i enlloc d'estar atent a la pantalla i escoltar el que et diuen,va i es treu les "taloneres" (especie de cinta que es posa a les 2 sabates amb un fil que toca la cama que van lligades amb velcro al calçat,fa soroll quan es treu,i serveix per estar derivar a "massa" o "terra", el laboratori té un sòl especial).

Es veu que ell i molta gent com ell tenen molta pressa per sortir i això que la majoria venen en cotxe (jo que agafo el tren no ho faig i he d'anar ràpid amb la bici...),perquè segons vaig escoltar que va dir fa uns dies: hay mucho tráfico. Els meus companys de taula i jo vam flipar, a les 15:05,15:10 hi ha molt més trànsit??? que jo sàpiga no és hora punta... potser divendres es nota una mica,però que no ens embauqui.A ell i els de la seva filera els hi dediquem la melodia dels Simpson quan arriben les 14:59h van marxant cap a la maquina de fitxar i després veus un grup de gent parada davant del "torno" de sortida.Allò si que és trànsit dens!!.

Molt fort dimecres que tenia un telefon connectat al pc que estava carregant un software i com eren les 15h el tio va i desconnecta el cable a sac! es veu que el tècnic de tarda va veure error en la pantalla pc i li va dir al responsable.Aquest va dir-li al dia següent el que va veure i va i el "simpson" li diu yo lo dejé conectado sería el de la tarde que lo quitó. (Quins collons).El responsable li diu el software no suele tardar más de 5 min en cargarse no puedes quitarlo de golpe ya que después lo más seguro es que no te encienda y lo tengas que enviar a Nokia,si lo pones puedes esperar 5 minutos.... Zas!!! en toda la boca!.
El tio després veient que l'havia cagat va dedicar el matí a ser un pilota...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada