diumenge, 1 de gener del 2012

La vida són 4 dies



Aquest any m'he proposat escriure una mica més al blog (a veure quan dura perquè fa gairebé 1 any que no escric res... :P ).

Com cada any que comença em faig propostes que a vegades compleixo i altres no, el darrer any vaig proposar-me aprendre alemany i ara que ja ha acabat el 2011 puc estar satisfet, vaig per el nivell A1.2 i en el darrer test vaig treure un 7. En aquest any espero anar avançant el meu nivell d'alemany,sobretot escoltar i parlar, que és el més difícil ja que no es pot practicar tant com llegir i escriure.

Una altra proposta és fer més esport, que ara tinc més hores, ja que tinc horari intensiu,però no ho aprofito. De moment avui ja he anat a córrer 5 km, que per començar no està malament.

L'any ha començat d'una manera inmillorable, sortint una estona amb els amics a la discotèca Màgic (sense reggaeton ni música que posen a totes hores a la radio)i amb un molt bon preu per ser aquesta data 10 euros!!! i sobretot perquè he estat amb l'Aitsuki. Llàstima que dels darrers 9 dies que hem estat junts sembla que hagi passat tan ràpid com 2 paraules de 4 lletres: hola i adeu.

Si és que la felicitat completa sembla que només puguin ser 4 dies, espero que l'enyorança que sento no duri més dies que el número de lletres de la paraula amor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada