diumenge, 22 de gener del 2012

donant voltes i parlant no es pot treballar... (2/6)

Repeteixo trobo molt bé l'argument del sindicat que ens deia que l'empresa saben qui es columpia,però per deixadesa al final paguem tots els plats trencats.

El que em va fer gràcia és quan em deia la presidenta (quan li deia que a mi em sobrava temps de wc) que les dones tenen èpoques que es necessita més temps (i jo ho entenc i l'empresa també ho deu tenir en compte,la que porta el control horaris és la gerent i és dona...);com també té en compte si ens trobem indisposats o no ens trobem bé... però quan li deia que això dura una setmana màxim el mes (no se si hi deu haver casos de més de 10 dies...) , i em deia que clar pels homes és fàcil.

Collons! però que jo sàpiga no triga tant una dona... el que passa és que té a una plasta amargada al costat que sortia a fumar o a no se que fer i ara aquest temps una setmana al mes no podrà fumar o jo que sé.Aquesta "treballadora" porta a l'empresa uns quants anys i es pensa que és la reina del mambo.

Al meu laboratori els responsables entren a les 8h i aquesta i gent del seu rotllo aprofiten de 7 a 8h per petar la xerrada,hi ha qui a les 7:15 comença a treballar (un d'ETT davant meu que casualment i per desgràcia meva compartim cognom) i aquesta fins a les 7:30 i a vegades arriba a 7:45 no comença a treballar.. i lo fort és que aquests tenen més producció que jo,però ja sabem com,fent la feina mal feta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada