diumenge, 22 de gener del 2012

No m'extranya gens tant d'atur... (6/6)

I el darrer punt,i el que fa que li tingui més mania, és que com jo porto poc temps a
l'Hospitalet (desde maig) i aquest va entrar a l'estiu i tinc la mala sort que té el mateix cognom quant la caga com es veu el primer cognom doncs em venen alguns marrons, ara feia unes setmanes que no passava,però justament ahir em van donar un telèfon que no estava ben tancat i no s'escoltava l'altaveu (jo se que en aquell model és tipic aquell fallo i per això em va extranyar molt que em diguessin que era meu...) Vaig entrar amb el num IMEI a l'ordre de reparació i sorpresa!! no era jo.... que jo la puc cagar , però un telèfon que no s'escolti l'altaveu perquè no està ben muntat i tancat (a sobre que aquell model és típic que venen així per reparar...).

Com va dir un company meu al responsable: se puede cambiar de usuario?? porque a este
hombre siempre lo confunden. Jajaja em va fer molta gràcia,per sort no és sempre,però
alguns cops ha passat si;almenys si no es pot canviar l'usuari jo només demano que mirin la primera lletra que per sort el seu nom no comença en J...

Conclusions: les empreses no s'aprofiten de que hi ha crisi per ofegar al treballador (com diu la Nobel), per culpa de mals treballadors com tu i d'haver fet la vista grossa i no repartir expedients,ara pringuem tots amb el "torno" i el temps de wc controlat... jo si fos responsable la gent que no treballa bé o s'hi esforça, fora...

PD: Uffff que llarg !!! segurament ningú el llegirà tot i ho entenc ,però m'ho havia de treure de sobre ;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada