diumenge, 22 de gener del 2012

Costa tant fer la feina ben feta o almenys intentar-ho?(3/6)

La Nobel (com li diem,perquè "sap" de tot fins i tot un dia parlava de física quàntica... i la seva frase amulet és: la tecnología es muy compleja..) en concret,per dir 2 casos: ahir vam veure 2 rebots (reparacions que el client retorna perquè fallen),i eren dels que fan molta ràbia que hi hagi gent així treballant (i altres a l'atur,com un ex-company de feina meu que era molt eficient,però com va marxar ell,ara no li deixen tornar,bueno temes a part de simpaties o si ets un pilota,com hi ha a totes les empreses...)

El primer error un telèfon sense cobertura (menys de 10 dies..) s'obre i sorpresa! falta l'antena! es mira que es va fer anterior cop i es va canviar la carcassa posterior perquè fallava so melodies (nota:les noves carcasses no porten antena i se li ha de posar de l'antiga...), el segon error menys visible, però degut a fer la feina malament:a un telèfon li va canviar el tàctil (els nous no porten un protector de plàstic del sensor de proximitat,que és el que fa que en trucada s'apagui la pantalla si detecta que te l'apropes) doncs aquest a cada trucada rebuda
o emesa la pantalla en negre ( encara que el tinguessis lluny de la cara a una taula..).

Aquests fallos també em poden passar a mi i a qualsevol tècnics (no som perfecte), però el més segur és que si m'ho deixo després em donaré compte quan el provi,hi ha altres que per estar "en un bar" o per anar més ràpid, perquè perds el temps xerrant o donant voltes no el proven i pam!

Em direu i no hi ha un control de qualitat?, si que n'hi ha, però a Nokia (per volum) es revisa com a màxim un 20% i en canvi a HTC passen "quality control" tots els terminals (que és com hauria de ser,però per desgràcia l'empresa prioritza la quantitat davant de la qualitat,per no agafar més gent que no produeixen (o sigui són pèrdues econòmiques),però en el meu parer també són pèrdues econòmiques de valor semblant els terminals que retornen en menys d'un mes ja que el fabricant ens va pagar la primera reparació, però si torna fallar amb tant poc temps,normalment, és que no està ben reparat i paga l'empresa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada