dilluns, 17 de maig del 2010

Una altra nit màgica i tot acaba com sempre...



Ahir va tornar a ser un dia històric pel barcelonisme, es va guanyar el partit i amb
això es va acabant guanyant la lliga i tots els cules hem de gaudir-ho i celebrar-ho
sense violència.

Va ser un diumenge típic de maig, eren les 19h i encara feia sol quan estava a l'estadi sentat a la meva localitat, m'havia portat abric per si plovia (darrerament està fent uns dies tant extranys), però l'única pluja va ser de gols i per sort a favor del meu equip.
S'intuïa que seria un gran dia, però després de l'últim desencís que va ser no poder
consumar la remuntada per arribar a la final de la champions, la gent estava més expectant i no va començar a sentir-se crits de campions fins el 3-0, que si l'àrbitre hagués xiulat el final del partit no hagués passat res.Fins i tot el cel de Barcelona semblava que rendís homenatge als que en pocs minuts es proclamarien campions.

Amb el 4-0 que va ser el millor premi per el millor del món Messi (34 gols en 38 jornades i 47 en totes les competicions) tota la graderia del barça va començar a fer l'ona,a fer les típiques cantarelles: "boti,boti,boti madridista qui no boti", "olele olala ser del barça és el millor que hi ha" i "campions, campions". Moment de pell de gallina quan es preparava el canvi més esperat, Pedro que ha fet una temporada brutal i que realment és dels que sua la samarreta cada partit i va entrar el gran Iniesta, l'home tranquil que va embogir i va fer esclatar d'alegria a tots els cules amb el seu gol a les seminifinals de la champions de l'irrepetible any 2009 (aquest any ja hem vist que allò que va passar va ser increible i dintre d'uns anys encara es recordarà com un event més històric del que ara es fa).

Dels 110 anys d'història del Barça, els cules tenim la sort de viure els millors anys,quan s'han aconseguit més títols. Dels últims 20 anys la meitat de lligues són del Barça,en els útims 5 anys 2 champions, els temps estan canviant, ara el barcelonisme és més optimista (pel meu punt de vista a vegades massa i no s'ha de caure en aquest parany ja que sembla vist desde fora tenir un punt de prepotència).

Quan el partit va acabar i després de varies actuacions musicals, entre d'altres d'Electrica Dharma i la mitica cançó molt arrelada: la presó del rei de França; es va passar a la celebració del títol dels jugadors amb el públic. L'única cosa que vaig trobar a faltar és que hi hagués una rèplica de la copa de la lliga perquè el gran capità Puyol la mostrés a tots els seguidors mentre a la radio s'escoltés el "ben amunt Carles ben amunt!" d'en Pou de Rac1. Els jugadors van fer el típic parlament i després de donar la volta al camp, hi va haver el piromusical. Va ser molt maco em vaig quedar de peu mirant-ho i pensant en tu, les llums em recordaven a la brillantor dels teus ulls, penjaria el video però ocupa molt.

Per desgràcia ahir no tot va ser alegria, per culpa de 100 desgraciats que aprofiten les grans manifestacions per fer bandalisme i destrossar tot el que es troben davant. Em dóna ràbia que hi hagi gent que digui que són aficionats del Barça, jo vaig estar al camp nou i tant a dins com als voltants del recinte no hi va haver cap d'aquests aldarulls, la culpa són de gent subnormal i descerebrada que comença a beure i per fer la gracieta comença a destrossar tot el que es troba davant. I el pitjor de tot és que aquest matí he escoltat a la radio que molts dels detinguts ja estan al carrer i altres estan pendents de judici, i sabeu el que més em fot? qui és el que paga tot el que han trencat aquests fills de puta? doncs no ho paguen ells no, perquè segur que la majoria són residus de la societat que s'aprofiten de la família amb l'excusa
de que no hi ha feina i de que els pisos estan molt cars. Perquè hi ha juventut d'avui en dia tant sumament rastrera? que es pensen que els pares tenen diners perquè cauen del cel? ho sento molt però jo si fos pare d'algun carronyer d'aquest tipus no em faria res de fotre'l al carrer a la majoria d'edat i que s'espavilessin, quin tipus d'educació tenen? perquè no tenen cap tipus de respecte amb res? I el que més em fa por és que si el futur de la societat depen d'aquestes generacions i posteriors (que si no canvia la cosa pot ser igual o pitjor) hi ha molts (i jo m'incloeixo) que si no ens estrenyem el cinturó passarem la jubilació de puta pena...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada