dissabte, 1 de maig del 2010

Always look on the bright side of life


Si no us sona aquesta cançó la podeu posar al youtube i veureu que ve d'un clàssic dels Monty Python de l'any 1979 (un gran any ;) ) és que la he tingut al cap aquest matí una estona i mentre feia dissabte l'anava tararejant.
Al maig cada dia un raig, espero que sigui un raig de llum perquè fa uns dies que la meva estrella ha marxat a Dortmund i els primers dies han estat una mica foscos...

Avui ha estat un dia molt extrany,m'he despertat mes aviat de lo normal i m'he quedat al llit llegint Jesucrist era marica i altres contes (un llibre ideal per riure una mica), després per animar-me m'he posat música NOFX i Arial (quina combinació :O) de mentres he aprofitat per fer dissabte.
Després de dinar i tocar una mica la guitarra (encara estic bastant peix...) he decidit fer per primer cop un pastís de llimona, el portaré demà a casa dels meus pares, ja que és el dia de la mare, en principi sembla que fa bona pinta, però ja veurem demà les cares de la family



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada