dilluns, 6 de juliol del 2009

Intolerància


Aquest matí mentre esmorzava veient el matins de tv3 feien la pregunta: us molesta les corrides de toros? m'he indignat encara que ja ho sabia que encara hi havia un 22% que deia que no, a mi no és que em molesti és que trobo que és una salvatjada, per mi (si algu pensa que soc un exagerat que m'ho digui estic obert a totes les opinions és un blog totalment lliure i sense censura als comentaris) qui ho practica, qui ho veu i li apassiona i ho aplaudeix és un assassí.

Per mi, és com si posessin a una persona alla corrents i que li anessin clavant ganivets, que passa que perquè el toro és un animal ha de patir d'aquesta manera? (no estic dient tampoc que sigui vegetarià i no s'hagi de matar cap animal per menjar, això és llei de vida,és la cadena alimentària), però no fer un espectacle i veure el patiment de l'animal, perquè? per passar-ho be? si existeixen els drets humans on són els drets dels animals??, perquè hi ha animals que tenen més cervell que molts humans.

Ja ho sé que estem un país en democracia, i jo intento respectar totes les idees, però en aquest aspecte no trago, sí potser seré un intolerant, però em fa fàstic com pot ser que hi hagi gent que defensi aquesta matança, em fa vergonya que encara a la meva ciutat es facin aquests crims i per desgràcia la gent que ve de fora es queda amb la imatge dels toros, la sangria i els barrets mexicans de Barcelona, i per desgràcia encara que diguin que és una ciutat antitaurina hi ha molts interessos i negoci que ho envolta, diuen que és cultura quan és una inmoralitat ...

2 comentaris:

  1. A mi em molesten, crec que són una salvatjada abominable i hi estic totalment en contra.
    Ja ho diuen: "Si torear es un arte, el canibalismo es gastronomía".

    ResponElimina