diumenge, 5 de juliol del 2009

I can feel it coming in the air tonight


No hi ha una altra frase més adequada per com em sento ara mateix, l'he posada en anglès perquè és un fragment d'una cançó molt coneguda de Phil Collins del qual acabo de veure el videoclip a 105tv i veient les imatges (on surt la lluna) i sentint la cançó (on comença dient: puc sentir-ho venir a l'aire aquesta nit), m'han fet pensar en tu. I això que fa 2 hores que ens hem acomiadat, t'he vist per últim cop quan estaves parlant amb l'Abraham i anaveu a passar la maleta pel control de seguretat (he tancat els ulls i m'he imaginat que erem nosaltres que ens anavem de vacances), després de passar pel kiosk comprar-me el PC actual i el mundo deportivo (les meves altres passions) he anat a veure si podia veure't per últim cop abans que baixessis, encara que no et donessis compte que estigués allà, però justament ja havies baixat ja que la gent que començava a baixar he vist que era que estava darrere vostre, he arribat tard i no t'he pogut veure encara que fos a través dels vidres a uns quants metres de distància. Quan tornis no em passarà, no deixaré que estiguis sola ni un moment esperant que arribi, quan tornis el cel tornarà a estar complet, fins llavors les estrelles no brillaran tant com quan et tenen al cantó.

PD: Ara a 105tv posen la cançó Man on the moon de REM... millor que apagui la tele i faci algo que em distregui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada