dilluns, 1 de juny del 2009

Unplugged in Costa Brava (2)

Després de descansar una mica a la platja,l'aigua estava congelada, però em vaig banyar (em vaig sentir com un bacallà al calaix del congelador). Vam menjar una mica per agafar forces i a les 4 vam iniciar el camí de tornada. A més de mig camí em vaig adonar que no portava les claus del cotxe a sobre, vaig obrir la bossa i vaig veure que no estaven, em vaig espantar ja m'estava imaginant trucant perque m'obrissin el cotxe no se a qui i no se com, però per sort les vam trobar a la bossa de l'Aitsuki, però em faltava una cosa la vaig buscar dins de la bossa i no la vaig trobar, l'havia perdut a la platja. Vam acabar el camí fins al cotxe, eren les 7 i vam anar en direcció de tornada cap a Sant Feliu passant per La Fosca per a veure si per casualitat trobavem el que havia perdut, però després de passar per on haviem estat no hi havia res, em vaig sentir molt malament i ara encara em sento que sóc bastant desastre, era un regal de l'Aitsuki que em va fer
i tenia molt significat, només em complau pensar que no ho podria haver perdut en un lloc més adient, una platja de la costa brava.

Quan vam arribar a casa, vam dutxar-nos i arreglar-nos sense descansar gaire ja que haviem quedat per sopar fora. La veritat és que no estava gaire cansat tot i l'excursió que haviem fet (20 km), però és que això és l'entrenament ja que al setembre anirem a fer un tram del camí de Santiago ( ja que vaig prometre a l'Aitsuki que si el barça guanyava el triplet el fariem, hi ha vegades que hauria de pensar les coses abans de dir-les... )

1 comentari: