dilluns, 1 de juny del 2009

Unplugged in Costa Brava (1)

Som dilluns a la nit i estic feliç de la vida, ja se que dema toca treballar,però aquest cap de setmana llarg (no treballar dilluns es nota moltissim) m'ha sentat de meravella.Necessitavem desconnectar, sobretot l'Aitsuki que ha hagut d'aguantar la meva passió blaugrana (i aquest cop amb el triplet més que mai, fins i tot jo m'he saturat una mica de Barça no s'em treia del cap la cançó: 1899 neix el club q porto al cor, blaugrana són els colors ... bueno ja la coneixereu els més futboleros ;)).

Divendres vespre vam pujar cap a Sant Feliu de Guíxols (per segons qui baixar :P), per sort no vam agafar gaire cua tot i que quan vam entrar a les rondes ens imaginavem el pitjor però vam arribar a l'hora habitual. Només sortir del cotxe vaig comprovar que allò era aire net i pur respirant profundament. Vam sopar una truita d'espinacs molt bona i després a dormir.

Dissabte ens voliem aixecar una mica aviat ja que era el dia d'excursió, però vam fer més tard del previst, tot i així vam començar a caminar aproximadament a un quart d'una. L'Aitsuki anava ben preparada amb la ruta que previament havia buscat per internet (sort que ella és previsora o com jo li dic retrovisora :P ), haviem de seguir el GR:92, punt d'inici que vam escollir: Llafranc. Vam seguir caminant i vam passar Calella de Palafrugell, vam seguir el camí de ronda i ens vam endinsar per la muntanya, passavem a prop del Cap Roig on hi ha el jardí botànic, però no hi vam estar ja que nosaltres voliem anar caminant d'un punt a un altre i quant més distància millor, vam acabar la ruta a la platja de La Fosca a Palamós, vam arribar a tres quarts de tres, en menys de tres hores haviem fet 10 km, això si amb algunes parades fent fotos del paisatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada