dimarts, 23 de juny del 2009

Ja n'hi ha prou

Per fi, la revetlla de Sant Joan, no és que estigui desitjant que arribi aquest dia (vaja els petards cada cop m'agraden menys, sobretot en mans de gent inconscient... ), sino que aquest any he agafat els meus primers dies de vacances per després de Sant Joan. Em sorprenc a mi mateix quan veig que a les alçades que estem d'any i encara no hagi agafat cap dia de festa, ho podria haver fet abans? doncs si, però no trobava el moment oportú.

Justament ara és quan més ho necesito, no és que estigui cansat fisicament, sino mentalment. Ja fa unes setmanes que vull parar el temps, per organitzar les idees que em passen pel cap, coses que tinc pendents per fer i que mai les faig i al final moltes vegades acabo fent el mateix: perdre el temps. Planificar una mica que fer el dia a dia, ja ho se que poden sortir imprevistos i la vida no és una rutina però l'important és seguir unes pautes d'actuació. Sento que els dies passen i miro enrere i desde fa un temps que no en trec cap profit, això s'ha d'acabar sino entraré en un bucle perillós i molt difícil de sortir-ne i haver tirat el temps per la finestra (com diu Sopa de Cabra).
Només tenim una vida i hem de gaudir-la i sobretot ara en plenes facultats físiques (i espero que per molt de temps :P)

Vull continuar aprenent a tocar la guitarra, aquests dies quan he estat practicant m'he adonat
que la música és més important per mi del que pensava, quan estic content tararejo cançons que m'agraden, a la feina tararejo melodies de mobils (en els nous Nokia està la Nokia tune en versió guitarra que em fa molta gracia) i quan després d'una estona "tocant" la guitarra em surt alguna cosa em sento molt bé amb mi mateix, em sento realitzat, potser semblarà una tonteria, no aspiro a tocar en cap grup (encara que em faria gracia, em poso molt nervios quan se que algu m'esta mirant, no suporto ser un focus d'atencio, maleïda timidesa...). Aquest és un dels meus hobbies preferits i l'altre és el del món de la informàtica.

He de trobar el temps per fer les coses que m'agraden i sobretot aprendre i divertir-me, que millor que utilitzar el temps lliure en coses que serveixin per alegrar-me la vida. I se m'oblidava anar al gimnas (serà que no vaig gaire darrerament i per això no hi queia) ,una activitat que certament fa molta mandra però un cop hi estic em serveix també per desconnectar i mantenir-me. Buff són les 3 de la matinada, demà no se com m'aixecaré, però el que si se és que aquest Sant Joan serà com un punt i a part, s'ha acabat de perdre el temps i fer el gos, ja n'hi ha prou.

P.D. Aitsuki: al final sempre tens raó, llegir El alquimista m'ha fet reflexionar, totes les paraules d'agraïment es queden curtes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada