dimarts, 31 de març del 2009

Indecisions

Els que seguiu el blog (espero que algu ho estigui seguint, si el video de la llet de soja ha despertat interès com diria l'Oleguer 'nomes volia dir-vos que això és només un principi' però tampoc us penseu que faré 'blog-basura' per guanyar-me audiència), haureu vist (ho haveu vist !!!) que he canviat de títol varies vegades, un detall que destaca una caracteristica de la meva personalitat: la indecisió, vaig començar el blog 'Gaudint de la vida' (i encara la segueixo gaudint i espero que sigui per molt temps) però vaig decidir canviar-ho perquè també era una pista per dir on estic vivint i ara ja qui ho ha de saber ja ho sap ;) ), després vaig canviar-ho per Sofà amb la Glòria (que tenia la seva gràcia per el doble sentit de la frase...) però finalment i fins que arribi el dia (una mica més d'un mes) doncs serà Camí dels 30.

No sé perquè (suposo que no seré l'únic) però això de pensar que faré 30 anys 'espanta' una mica. Però tampoc ens precipitem, no canviaré la meva manera de ser (bueno si pogues millorar
algunes coses, però no em posaré a parlar ara de les meves penes :P ), perquè m'hi poso a pensar en mi i no veig que em faci gran (tothom que em coneix es sorpren que tingui 29, la meva resposta es que em conservo molt be ;) ) però els anys passen per tothom i el meu propòsit per la nova dècada que vindrà i espero poder conseguir-ho és ser més decidit, segur en mi mateix i en totes les decisions importants que es prenen a la vida, de moment un propòsit que tenia pels 30 ja ho he aconseguit, gràcies Aitsuki.

1 comentari: