dimarts, 31 de març del 2009

Arriba la primavera (serà al Corte ingles...)

Si, es veritat ja fa uns dies que estem a època primaveral, sobretot la setmana passada desde el 'zulo' on em 'guanyo' el pa de cada dia mirava la finestra i veia un sol espatarrant, sortia al migdia i veia la gent a les terrasses de rambla Catalunya amb maniga curta i tirants (sobretot guiris que venen amb la idea premeditada d'espanya el pais on sempre fa sol i hi ha festa, doncs han de fer uns km més perquè aqui nomes trobaran nuvols i gent que es manifesta).

Visualitzant aquella estampa em va sorgir la brillant ocurrència d'aprofitar el dissabte per passejar per la platja i anar a Sitges amb l'Aitsuki (que fa temps que em diu que té ganes d'anar...)i perquè no inaugurar la temporada de bany del 2009( ja se que tampoc feia tanta calor, però a la que veig el sol m'emociono i si ens anavem una estona a jugar a pales o volei a la platja ano veia tant descabellada la idea), però va arribar dissabte i al sortir al balcó nomes hi havia nuvols i estava caient una pluja lleugera però el sol s'havia anat de cap de setmana (si és que moltes vegades penso que quan més planejo algo pitjor em surt), igualment vam anar a Sitges i per sort nostra gairebé no va ploure i sent positius amb aquell temps no hi havia gaire gent i almenys vam desconnectar de l'estress de la ciutat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada